Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Հայաստանի շուկայի լավագույններից լավագույնները. Ո՞ր բրենդներին են վստահում սպառողները. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Մարքեթինգի գուրուները գալիս են հայաստան. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Պուտին vs թրամփ. Ում է աշխարհն ավելի շատ վստահում. Սոցհարցում. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ռուսաստանի վարկանիշը նվազել է, եվրամիությանը՝ աճել. Ո՞ր երկրների հետ են հակված գործակցել հհ քաղաքացիները. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Վարկանիշի 27.8% Անկում գործունեության մեկ տարում. Ինչպե՞ս կարեն կարապետյանը կորցրեց իր երբեմնի աննախադեպ բարձր վարկանիշը. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Հայաստանը բիզնեսի երկիր է. Այստեղ չհաջողելն է բարդ. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Եվրոպական, թե՞ եվրասիական ապագա. Ի՞նչ են նախընտրում հայաստանցիները. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Պետք է արդյո՞ք մարքեթինգը «խառնվի» արտադրական պրոցեսին. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ինչպե՞ս են մոլերը փոխում հայաստանի ռիթեյլի շուկան. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ինչպե՞ս վիգեն սարգսյանը «վաճառեց» զորակոչը. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ազգային պարկերի կոմերցիալիզացիա. Երբ գյուղացին կուշտ է, իսկ անտառը՝ անվնաս. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ինչպե՞ս են մեզ համոզել վճարել շշալցված խմելու ջրի համար. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Կորպորատիվ քարտուղար. Նոր մասնագիտություն իրավական կրթությամբ անձանց համար. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Կարեն կարապետյանի անձնական վարկանիշը դեռևս անգերազանցելի է. Սոցհարցում. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Տարածված սխալներ, որ թույլ են տալիս ավտոսրահների մենեջերները. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ի՞նչ առաքելություն ունի մարքեթինգը բուհ-ական համակարգում. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ինչպե՞ս ավելացնել գյուղմթերքի արտահանումը 10 անգամ. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ծիրանի չբացահայտված պոտենցիալը. Ինչպե՞ս ծիրանը դարձնել հայաստանի բրենդը. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Որո՞նք են հայաստանի շուկայի մարքեթինգային առանձնահատկությունները. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Լոյալ բրե՞նդ, թե՞ լոյալ սպառող. Ի՞նչ է պահանջում ժամանակակից աշխարհը. «Էստի համեցեք»

Մենք լրատվամիջոցներում ենք

Ինչպե՞ս վրացիները նվաճեցին եվրոպական ու չինական գինու շուկաները. «Էստի համեցեք»