Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիա-ի մասին
Գելլափ Ինթերնեյշնլ – ը հիմնադրվել է 1947 թ. մայիսին Անգլիայում Ջորջ Գելլափի և հասարակական կարծիքի ուսումնասիրման 11 ինստիտուտների կողմից: Այն ամենահին եւ ամենահայտնի հետազոտական կազմակերպություններից մեկն է, որի հիմնադիրները հետագայում հիմնադրեցին մարքեթինգային և հետազոտական ոլորտի առանցքային մարմինները, որոնցից են՝ APOR, WAPOR եւ ESOMAR:
Գելլափ Ինթերնեյշնլ Ասոցիացիան (Gallup International Association) գրանցված է Ցյուրիխում (Շվեյցարիա) եւ հանդիսանում է շահույթ չհետապնդող կազմակերպություն: Ներկայումս Ասոցիացիան իր անդամների, գործընկերների միջոցով կազմում է ավելի քան 60 երկրներ բոլոր մայրցամաքներում եւ համաշխարհային բնակչության մոտ 80% -ը:
ԳԻԱ- ն ամեն օր աշխատում է կիսել գիտելիքներ, նոր հետազոտական գործիքներ և տրամադրել առավել հարմար լուծումներ միջազգային հետազոտական ծրագրեր իրականացնելու համար: Ասոցիացիան ունի յուրահատուկ եւ ճանաչված փորձ, ինչպեն նաև կարողություն ամբողջ աշխարհում աշխատելու և գործունություն ծավալելու համար:
Ասոցիացիան ղեկավարվում է հինգ ընտրված տնօրենների խորհրդի կողմից `Ջոննի Հեալդ, Մայքլ Նիցշե, Անդրեյ Միլյոխին, Սթիվեն Քանգ եւ Կանչո Ստոյչեւ: 70-րդ տարեկան կոնֆերանսում (Մայիս 2017) Կանչո Ստոյչեւը ընտրվել է նախագահ, իսկ Մայքլ Նիցշեն գործադիր փոխնախագահ:
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ!
Հարգելի գործընկերներ, ընկերներ, Մեր կազմակերպության անունից կեղծ նամակներ են ուղարկվում հայ օգտատերերին՝ Messenger, WhatsApp և այլ հարթակներ: Ցանկանում ենք նշել, որ Էմ Փի Ջի-ն պատասխանատու չէ այս հաղորդագրությունների համար: Խնդրում ենք Չպատասխանել և ոչ մի անձնական տեղեկտվություն չտրամադրել:
Շնորհակալություն ուշադրության համար!
իրականացված հետազոտություններ
թվականից հետազոտական շուկայում
հազար անգամ մեջբերված մեդիայի կողմից
Կազմակերպության հաճախորդներն են հանդիսանում մասնավոր ընկերություններ, հասարակական կազմակերպություններ, միջազգային հետազոտական կենտրոններ, միջազգային կազմակերպություններ, Հայաստանում գործող դեսպանատներ, ինչպես նաև պետական կառույցներ և նախարարություններ:
Կազմակերպությունն իրականացնում է հետազոտական ծրագրեր սննդամթերք, խմիչքներ և ծխախոտ արտադրող կազմակերպությունների, բջջային օպերատորների, ինտերնետ պրովայդերների, բուքմեյքերական ընկերությունների և այլ կազմակերպությունների համար: Գործընկերների աշխարհագրությունը ներառում է Ֆինլանդիա, Գերմանիա, ԱՄՆ, Կանադա, Ռուսաստան, Ուկրաինա, Թուրքիա, Վրաստան, Ավստրիա (միջազգային հաճախորդների մասնաբաժին՝ 70% -ը, տեղական` 30%):
Կազմակերպությունն ունի շուրջ 200 հարցազրուցավար, որոնք ունեն հարցազրույցներ անցկացնելու միջինում 5 տարվա փորձ:
Մեր գրասենյակը հագեցած է CATI, CAWI, CAPI հետազոտություններ իրականացնելու համար անհրաժեշտ տեխնիկական սարքավորումներով, ինչպես նաև ֆոկուս խմբերի համար նախատեսված առանձին սենյակով՝ համապատասխան սարքավորումներով և միակողմանի հայելիով:
Քառամսյակը մեկ իրականացնում ենք օմնիբուս հետազոտություններ ամբոջ ՀՀ տարածքով:
2012 թ. Մայիսի 6-ի խորհրդարանական ընտրությունների ընթացքում Էմ Փի Ջի ընկերությունը բարեհաջող իրականացրեց հանրապետության պատմությանընթացքում առաջին էքզիթ փոլը:
OUR OFFICIAL LOGOS
Արամ Նավասարդյան
Հանդիսանում է Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ի հիմնադիր-տնօրենը: 2003թ. Ա. Նավասարդյանը որոշեց հիմնել ընկերությունը, որի հիմնական նպատակը Հայաստանում մարքեթինգի ինստիտուտի զարգացումն էր մարքեթինգային հաղորդակցությունների միջոցով, ինչպես նաև մարքեթինգային խորհրդատվության տրամադրումը, մարքեթինգային և սոցիոլոգիական հետազոտությունների իրականացումը: 2008թ.-ից ի վեր Արամ Նավասարդյանը հանդիսանում է ESOMAR միջազգային ասոցիացիայի ներկայացուցիչը Հայաստանում: Նա ունի շուրջ 15 տարվա աշխատանքային փորձ Մարքեթինգի, Հասարակայնության հետ կապերի (PR), բիզնես խորհրդատվության ոլորտում: Ա. Նավասարդյանը ակտիվորեն համագործակցում է թե միջազգային, և թե տեղական ընկերությունների հետ:
Գայանե Դաջունց
Հանդիսանում է Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ի տնօրենի տեղակալ, ծրագրերի ղեկավար, հետազոտությունների բաժնի ղեկավար: 2009թ. ստացել է մագիստրոսի կոչում ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետում: Այնուհետև վերապատրաստվել է Նիդերլանդների Մարքեթինգի ինստիտուտում` ստանալով մարքեթինգի մասնագետի որակավորում: Գայանեն 2005թ.-ից ի վեր աշխատում է հետազոտությունների ոլորտում` միաժամանակ թե որակական թե քանակական հետազոտություններում: Ունի աշխատելու փորձ և միջազգային, և տեղական ընկերությունների հետ: Գայանեն ունի նաև ֆոկուս խմբային քննարկումների վարման (մոդերացիայի) մեծ փորձառություն:
Ալեքսանդր Գլազունով
2005 թվականից զբաղվում է կայքերի, լոգոների, կորպորատիվ ոճերի ստեղծմամբ, ինչպես նաև տպագիր և արտաքին գովազդի մշակմամբ և ստեղծմամբ: Համոզված է, որ խնդիրը լուծում են միտքը և գաղափարը, այլ ոչ թե «գույների խաղը», այդ իսկ պատճառով աշխատանքում կիրառում է ողջախոհությունը, չափի զգացումը և լավ ճաշակը: Ունի 150-ից ավելի մշտական հաճախորդներ և 1000-ից ավելի աշխատանքներ պորտֆոլիոյում։
Կազմակերպության գործունեության հիմնական առաքելությունները և նպատակներն են՝
- Հայաստանում տնտեսական տարածության ընդլայնումը մարքեթինգային հաղորդակցությունների միջոցով
- Հայաստանում մարքեթինգի զարգացում
- Մարքեթինգի միջազգային սկզբունքների պրոպագանդում և լավագույն փորձի տարածում Հայաստանում
- Կազմակերպության գործունեության բնագավառում խորհրդատվության մատուցում
- Մարքեթինգային հիմնախնդիրների վերլուծություն և գնահատում
- Մարքեթինգի ոլորտում մասնագետների վերապատրաստում, ինչպես նաև նոր մասնագետների պատրաստում և նոր աշխատատեղերի ստեղծում
- Մարքեթինգի բնագավառում միջազգային ստանդարտների ներդնում, դրանց տեղայնացմանն ու տարածմանն աջակցում
- Կազմակերպության գործունեության ներկայացում նմանատիպ միջազգային կազմակերպություններում, արտասահմանյան գործընկերների հետ կապերի պաշտպանում, մասնագիտական փորձի և գիտելիքների փոխանակում
Մեր ծառայությունները
Մեր ընկերությունն առաջարկում է մարքեթինգային և սոցիոլոգիական հետազոտությունների հետևյալ փաթեթը`
Եթե Դուք ցանկանում եք շուկայում Ձեր ապրանքի, ծառայության և մրցակիցների մասին ընդհանուր պատկերացումներ կազմել ընդամենը մի քանի հարցի միջոցով, կարող եք օմնիբուսային հետազոտության մեջ ունենալ Ձեր հարցերի բաժինը` խնայելով Ձեր գումարները:
Ձեր ընկերության, ապրանքի, ծառայության, որևէ երևույթի մասին մանրամասն պատկերացում կազմելու համար, հասարակության վերաբերմունքը պարզելու համար առաջարկում ենք Ձեզ պատվիրել ADHOK հետազոտություն հատուկ ՁԵՐ կազմակերպության համար` համաձայն Ձեր պահանջների և շուկայի յուրահատկությունների:
Մրցակցային դաշտի պայմաններում կազմակերպությունները առավել ուշադրություն են դարձնում սպասարկման բարձր որակի ապահովմանը: Գաղտնի Գնորդի մեթոդաբանության կիրառումը թույլ է տալիս վերահսկել թե սեփական աշխատակիցների, թե մրցակից ընկերությունների աշխատակիցների սպասարկման որակը: Ստուգումներն իրականացնելիս Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ն տրամադրում է ստուգումների 100% ձայնագրությունները:
2016թ.-ից ի վեր Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ն դեմ առ դեմ հարցումները հիմնականում իրականացնում է պլանշետների միջոցով: Վերջինս թույլ է տալիս կրճատել դաշտային աշխատանքների ժամանակը, ապահովել աշխատանքների բարձր որակ:
Հեռախոսային հարցումները թույլ են տալիս խնայել ավելի շատ ժամանակ և բյուջե, ինչպես նաև վերահսկել աշխատանքների ընթացքը թե գրասենյակում, թե 100% ձայնագրությունների միջոցով:
Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ն իրականացնում է ֆոկուս խմբային քննարկումներ հատուկ Ֆոկուս խմբերի համար նախատեսված սենյակում՝ միակողմանի հայելիով, ինչը թույլ է տալիս պատվիրատուին հաճախորդների համար նախատեսված սենյակում հետևել քննարկման ողջ ընթացքին: Ֆոկուս խմբերն իրականացվում են փորձառու մոդերատորների կողմից:
Էմ Փի Ջի ՍՊԸ-ն իրականացնում է ինչպես նոր ստեղծվող վեբ կայքերի թեսթավորում, այնպես էլ առկա վեբ կայքերում իրականացվող փոփոխությունների դեպքում:
Հարցվողներից առավել խորը ինֆորմացիա ստանալու նպատակով իրականացվում է խորին հարցազրույցներ, որևէ թեմայի շուրջ «ինչու», «ինչպես» պատասխանները ստանալու, պատճառահետևանքային կապերը ուսումնասիրելու նպատակով:
Գործող և սկսնակ ընկերություններին առաջարկում ենք մարքեթինգային խորհրդատվության հետևյալ ծառայությունները`
Մեր ընկերությունում առկա են մի շարք հետազոտությունների արդյունքներ, ավելի քան 30 ապրանքների և ծառայությունների շուկաների ուսումնասիրության արդյունքներ: Ցանկության դեպքում Դուք կարող եք պատվիրել այդ հետազոտության արդյունքները` տնտեսելով Ձեր գումարները:
Կապվեք մեզ հետ հարմար եղանակով:
Եթե հետաքրքրված եք մեր ծառայություններով կամ ունեք որեւէ հարց, ապա գրեք կամ զանգահարեք մեզ: