Мы в медиа

Հայաստանի շուկայի լավագույններից լավագույնները. Ո՞ր բրենդներին են վստահում սպառողները. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Մարքեթինգի գուրուները գալիս են հայաստան. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Պուտին vs թրամփ. Ում է աշխարհն ավելի շատ վստահում. Սոցհարցում. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ռուսաստանի վարկանիշը նվազել է, եվրամիությանը՝ աճել. Ո՞ր երկրների հետ են հակված գործակցել հհ քաղաքացիները. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Վարկանիշի 27.8% Անկում գործունեության մեկ տարում. Ինչպե՞ս կարեն կարապետյանը կորցրեց իր երբեմնի աննախադեպ բարձր վարկանիշը. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Հայաստանը բիզնեսի երկիր է. Այստեղ չհաջողելն է բարդ. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Եվրոպական, թե՞ եվրասիական ապագա. Ի՞նչ են նախընտրում հայաստանցիները. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Պետք է արդյո՞ք մարքեթինգը «խառնվի» արտադրական պրոցեսին. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ինչպե՞ս են մոլերը փոխում հայաստանի ռիթեյլի շուկան. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ինչպե՞ս վիգեն սարգսյանը «վաճառեց» զորակոչը. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ազգային պարկերի կոմերցիալիզացիա. Երբ գյուղացին կուշտ է, իսկ անտառը՝ անվնաս. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ինչպե՞ս են մեզ համոզել վճարել շշալցված խմելու ջրի համար. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Կորպորատիվ քարտուղար. Նոր մասնագիտություն իրավական կրթությամբ անձանց համար. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Կարեն կարապետյանի անձնական վարկանիշը դեռևս անգերազանցելի է. Սոցհարցում. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Տարածված սխալներ, որ թույլ են տալիս ավտոսրահների մենեջերները. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ի՞նչ առաքելություն ունի մարքեթինգը բուհ-ական համակարգում. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ինչպե՞ս ավելացնել գյուղմթերքի արտահանումը 10 անգամ. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ծիրանի չբացահայտված պոտենցիալը. Ինչպե՞ս ծիրանը դարձնել հայաստանի բրենդը. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Որո՞նք են հայաստանի շուկայի մարքեթինգային առանձնահատկությունները. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Լոյալ բրե՞նդ, թե՞ լոյալ սպառող. Ի՞նչ է պահանջում ժամանակակից աշխարհը. «Էստի համեցեք»

Мы в медиа

Ինչպե՞ս վրացիները նվաճեցին եվրոպական ու չինական գինու շուկաները. «Էստի համեցեք»